عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

در تورنمنتی با یاد و خاطره اوزه بیو ، بنفیکا توانست که از خط دفاع نابسامان رئال استفاده کند و به پیروزی برسد .

مورینیو پس از دو سال ، بالاخره در بازیهای دوستانه شکست خورد ، آن هم در مقابل تیمی که اولین دوره مربیگری خود را در آن سپری کرده بود . 
خط دفاع آشفته رئال و نبود شمار زیادی از بازیکنان اصلی ، کار دست مورینیو داد تا رئال شکستی بد را در استادیوم لوز تجربه کند . در حالی که رئال در نیمه اول طاقت آورده بود و با دو گل کایخون ، نتیجه را 2-2 مساوی حفظ کرده بود ، در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و کاملا متلاشی شد .
در همان آغاز بازی و در دقیقه 8 ، خاوی گارسیا ، بازیکن سابق رئال روی ارسال مارتینس ، زننده گل اول تیمش بود . رئال پس از آن سعی کرد که به لطف حرکات دی ماریا ، نتیجه را جبران کند . ال فیدئو با حرکتی فوق العاده از جناح راست ، وارد محوطه جریمه حریف شد و توپ را ارسال کرد که از هیگوائین رد شد اما کایخون نتیجه را به تساوی کشاند . در دقیقه 21 روی پاس فوق العاده هیگوائین ، این کایخون بود که گل دوم رئال را زد تا شاگردان مورینیو برای اولین و آخرین بار در این بازی از حریف پیش بیافتند .
اما این خوشحالی دوام نداشت . چرا که یک دقیقه بعد باز هم روی ضربات شروع مجدد و اشتباه مسلم آدان در وادار کردن خط دفاعش به جایگیری مناسب ، دروازه رئال روی ارسال مارتینس و ضربه ویتسل گشوده شد .
بازی در نیمه اول با این که چهار گل داشت ، اما چندان هم جذاب نبود . در حقیقت رئال روی دو حرکت انفرادی به گل رسید و بنفیکا هم روی دو ضربه شروع مجدد .
بازی با جدیت دنبال می شد و فضای چندان دوستانه ای نداشت . به همین علت مورینیو تصمیم گرفت که تغییری در ترکیبش برای نیمه دوم نداشته باشد . در دقیقه 54 ، نفوذ پرز از جناح چپ و عملکرد ضعیف آدان باعث شد که رئال مادرید ، گل سوم را بخورد تا جای خالی کاپیتان بیش از پیش حس شود .
اما کابوس ادامه داشت . چهار دقیقه بعد ، پاس فوق العاده ویتسل باعث شد که کارلوس مارتینس باز هم گلزنی کند و شب شگفت انگیزش را تکمیل کند .
رئال مادرید حرف خاصی برای گفتن نداشت چرا که نیمکت تقریبا خالی بود و کوئنت رائو و بنزما که به زمین آمدند هم چیز خاصی برای گفتن نداشتند بنفیکا هم که خیلی زودتر از رئال پیش فصلش را شروع کرده ، کاملا آماده تر بود .
در دقیقه 85 ، انزو پرز به سبکی شیک ، گل بعدی را هم روانه دروازه آدان کرد تا مورینیو یکی از بدترین شکست های ممکن را در استادیوم لوز تجربه کند .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:21 ] [ محمد بلالایی ]

    

 

1-5

 

رئال مادرید نصفه و نیمه ، مشکل خاصی برای غلبه بر تیم دسته سومی اوویدو نداشت . 

در اولین بازی پیش فصل ، شاگردان مورینیو که بیشتر متشکل از اعضای آکادمی بودند با پنج گل به پیروزی رسیدند . دی ماریا با دبلی که کرد ، برای بازی با تیم سابقش در روز جمعه ، انگیزه گرفت و جوان تر هایی نظیر لوکاس و دنیس نیز توانستد خودی نشان دهند .
رئال یا همان کاستیا به علاوه گرانرو و صد البته بدون خوسلو و خسه ، مشکل چندانی برای در هم کوبیدن حریفش نداشت . ترکیب رئال در نیمه اول شامل آدان ، کاسادو ، ماتئوس ، ایوان ، لوکاس ، الکس ، موسکرا ، خوانفران ، گرانرو ، دنیس و موراتا می شد .
در دقیقه 10 ، لوکاس نشان داد که هر چند که شاید نامش زیاد شنیده نشده ، اما بی تردید در آینده می توان بیشتر به او اتکا کرد . او با سرعت بسیار ، یار حریف را جای گذاشت و با یک ضربه دقیق شبیه گل دی ناتاله به ایکر در یورو ، دروازه اوویدو را گشود تا اولین گل فصل رئال را به نام خود ثبت کند .
بچه های کاستیا نشان دادند که پوشیدن پیراهن رئال ، حتی در بازیهای دوستانه هم باعث می شود که با هیچ کس شوخی نداشته باشند . اوویدویی که در آرزوی دسته دوم است را کاملا محو کرده بودند هر چند که دنی باریو ، دروازه بان تیم میزبان عملکرد فوق العاده ای داشت و دو توپ را از موراتا گرفت . همچنین مانع از گل شدن یک شوت عالی از خوانفران شد .
در دقیقه 39 ، روی پاس موراتا و برخورد توپ به بازیکن اوویدو ، دنیس توانست که اولین گلزن روس تاریخ رئال مادرید شود . دو دقیقه بعد نوبت گرانرو بود . ال پیپیتا که تنها بازیکن بزرگسال حاضر در ترکیب بود روی حرکت عالی لوکاس روی خط دروازه صاحب توپ شد تا به آسانی زننده گل سوم بازی باشد .
در نیمه دوم ترکیب رئال شامل خسوس ، فابینیو ، واران ، ناچو ، ریوس ، الکس ، لاس ، گرانرو ، کایخون ، دی ماریا و هیگوائین شد . در همان دقایق آغازین نیمه دوم ، دی ماریا با یک شوت خوب ورودش را به رخ کشید . اما دقایقی بعد مارتینس از اشتباه واران استفاده کرد تا دروازه خسوس را باز کند .
در دقیقه 56 روی اشتباه گلر اوویدو ، این دی ماریا بود که توانست گلزنی کند و فاصله را به حداکثر رساند . در دقیقه 59 ، ناچو به اشتباه پنالتی داد که با این که خسوس به خوبی مهار نکرد ، روی ضربه برگشتی هم مانو بوستو ، دروازه بان اوویدو اشتباه کرد .
در دقیقه 71 ، واران بازی بدش را داشت با یک اشتباه دیگر تکمیل می کرد که کاراکابا یک موقعیت طلایی را از دست داد . دقایقی بعد روی حرکت عالی هیگوائین ، دی ماریا گل دومش در این بازی را زد تا رئال مادرید پنج گله شود .
در دقیقه 76 ، آلوارو لوپز به جای گرانرو به زمین آمد تا الکس تنها یار 90 دقیقه ای رئال باشد . در دقایق پایانی ، بازی به شدت کند شده بود و اوویدویی ها هم انگیزه ای برای کاهش فاصله نداشتند .
در مجموع ، جوانان رئال یک فرصت خوب برای خودنمایی داشتند هر چند که اگر در نیمه دوم ، خط دفاع و به خصوص واران و ناچو کمی بهتر ظاهر می شدند ، تک گل هم وارد دروازه رئال نمی شد .
حالا رئال باید آماده بازی جمعه مقابل بنفیکا شود ، در حالی که برای آن بازی احتمالا شاهین و بنزما و شاید مودریچ به ترکیب اضافه شوند و کمی بازی پر هیجان تر شود .


[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ محمد بلالایی ]

خوزه مورینیو ، هر جا که می رود اثرش را به جا می گذارد . خوائو واله آزودو سابقه کار با این مربی در زمان حضورش در بنفیکا را دارد . این مدیر اجرایی سابق در مصاحبه با خبرگزاری لوسا به تمجید از این مربی پرداخت .
آزودو گفت :" مورینیو آدم بسیار روراستی است و آن چه که فکر می کند را می گوید . شخصیتی مستقل است و تفکرش مثل خود من است . به همین علت به خوبی با او خو می گیرم . "
وی به یادآوری انتخاب مورینیو به عنوان مربی تیمش پرداخت و گفت :" وقتی که هاینکس استعفا داد ، با مورینیو صحبت کردم و به خانه ام آمد تا مذاکره کنیم . من اولین مدیری بودم که او را به خدمت گرفتم و فرصت سرمربیگری را به او دادم . مطبوعات پرتغال خیلی به من انتقاد کردند . گفتند که او مربی بزرگی نیست . اگر می گذاشتند در بنفیکا بماند به قهرمانی اروپا می رسید . "

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:10 ] [ محمد بلالایی ]

به نظر می رسد که میلان باز هم چشم به رئال دوخته است . این باشگاه پس از کاکا ، ژابی و لاس ، حالا یک گزینه رئالی دیگر را در خط هافبک در نظر گرفته است .
میلان با رفتن گتوزو و سیدورف به عنوان یک هافبک جنگنده است و آلگری چشم به سامی خدیرا دوخته است . بدین ترتیب به نظر می رسد که بازیکن آلمانی ، نگاه سن سیرو را به خود جلب کرده باشد .
به گفته تیسکالی اسپورت ، میلان حاضر است که برای این هافبک رقمی در حدود 10 میلیون یورو بپردازد که طبیعتا نه رقم مناسبی است و نه مورینیو راضی به از دست دادن بازیکن محبوبش است .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ محمد بلالایی ]

حضور بازیکنان در خروجی والدبباس





Download


تیم به لس آنجلس رسید (کلیپی زیبا و واضح که راحت دانلود میشه)در ضمن کریس هم با تیم هست .. یعنی با کروان تیم رفته دو تا عکس جدا هم قبلا گذاشتم ولی خودم دقت نکرده بودم..

دانلود


[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:28 ] [ محمد بلالایی ]

رئال مادرید تصمیم گرفته که فعلا آتش مذاکرات در مورد لوکا مودریچ را بخواباند . مادریدیسموها تصمیم گرفته اند که فعلا با تاتنهام درگیر نشوند چرا که نمی خواهند روابط دو باشگاه خراب شود . از سویی به نظر می رسد که مذاکره طولانی باشد ، تا زمانی که بالاخره دانیل لوی راضی شود که رقم 35 میلیون یورو را بگیرد و کنار برود .
مدیر تاتنهام سخت مذاکره می کند ، سعی می کند که بر مواضعش پایبند باشد و حاضر نیست که ذره ای از 45 میلیون یورویش کم کند . این در حالیست که سال گذشته به مودریچ قول رفتن داده بود اما حالا زیر حرفش زده است .
مورینیو اخیرا در مورد مودریچ گفته بود :" در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت نمی کنم . " وی می داند که مودریچ می تواند بازیکن مهمی در تیمش باشد و حاضر است تا روز آخر فصل نقل و انتقالات ، منتظر بماند .
مربی پرتغالی فعلا به رفتن شاهین و کاکا اهمیت می دهد تا با رفتن این دو ، جا برای بازیکنان دیگر باز شود .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:28 ] [ محمد بلالایی ]

ریکاردو کاکا می خواهد در نیویورک ردبولز بازی کند اما نه در شرایط فعلی . چرا که به گزارش روزنامه نیویورک پست ، وی دوران پایانی فوتبالش را برای این کار انتخاب کرده و در حال حاضر اروپا را ترجیح می دهد .
ردبولز در روزهای اخیر مذاکراتی برای خرید بازیکن انجام داده بود اما کاکا ترجیح می دهد فعلا به لیگ اروپا نرود . او می خواهد بخشی از تیم ملی برزیل در جام جهانی آتی باشد و در یک تیم اروپایی چنین فرصتی پیدا می کند .
دیوگو کوشو ، سخنگوی کاکا اخیرا گفته بود :" کاکا با دستمزد 8 میلیون به ردبولز خواهد آمد ، البته در آینده یعنی در دو ، سه سال آتی . فعلا چنین برنامه ای ندارد . "

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ محمد بلالایی ]

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:52 ] [ محمد بلالایی ]

پس از کج خلفی ال پیپیتا در پایان فصل گذشته و حمایتی که از او شد ، او حالا باید نشان دهد که لیاقت رفتاری که توسط باشگاه و هواداران با او شد را دارد .
هیگوائین همیشه بازیکنی با تعصب و متشخص در پیراهن رئال مادرید بوده است . او حالا باید بیش از همیشه نشان دهد که یک رئالی واقعی است . پس از حمایت همه جانبه هواداران از او در اتمام فصل گذشته ، زمانش رسیده که هیگوائین نشان دهد که لیاقت همه این حمایت ها را دارد .
پدر هیگوائین در آن موقع با جنجال های رسانه ای ، سعی کرد که محبوبیت پسرش را بسنجد که نتیجه مثبت بود . همه هواداران عاشقانه از گونزالو حمایت کردند .
اما هیگوائین باید نشان دهد که یک ستاره واقعی است . او بیش از همیشه باید خودش را اثبات کند . درست است که شاید در برخی بازیها نتوانسته خودش باشد اما از حالا به بعد باید از تمام وجودش مایه بگذارد تا خود را به هواداران اثبات کند .
دانیل کاستیون
ز

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ محمد بلالایی ]

رئال مادرید پس از پروازی بیش از 12 ساعته ، وارد لس آنجلس شد . سفیدها دقایقی پیش وارد خاک ایالات متحده شدند تا در هتل بورلی هیلز اقامت کنند .

http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/07/29/futbol/equipos/real_madrid/1343519641_extras_noticia_foton_7_1.jpg

رئال مادرید دو هفته در ایالات متحده می ماند و چهار بازی دوستانه انجام می دهد .

[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:40 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 163
بازدید کل : 106586
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -