عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

دیروز ، سی و ششمین سالروز پنالتی معروف پنانکا در یورو 76 بود که به قهرمانی چکسلواکی ختم شد . او خودش می گوید :" خیلی روی کاشته ها ، کرنر ها و ضربات آزاد کار می کردم . از بچگی تمرین می کردم . "
وی در مورد پنالتی زن بودن رونالدو گفته بود :" فکر می کنم که کریستیانو ، بهتر کاشته می زند تا پنالتی . در مورد پنالتی ها هم به خوبی با فشار کنار می آید و فشارها را کنترل می کند . "

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 19:10 ] [ محمد بلالایی ]

توپگیری تخیلی کاسیاس از راکیتیچ ، شوت روپای به یاد ماندنی خدیرا برابر یونان ، دبل تماشایی ژابی مقابل فرانسه ، پاس گلهای استادانه اوزیل برای آلمان ، گلهای شجاعانه کریستیانو ، درس های په په از میانه خط دفاع ، درخشش کوئنت رائو در یورو (بهترین در پستش در کنار خوردی آلبا) ، استادی سرجیو راموس (بهترین دفاع وسط یورو تا کنون) ، مهار ریبری توسط آربلوا و ... این ها خاطرات یورو 2012 هستند ، همگی سپید .
مادریدیسموها به خود می بالند . ده تا از حاضران در نیمه نهایی از تیمشان هستند که هفت تا از انها در روز چهارشنبه در بازی اسپانیا - پرتغال ، فیکس می شوند . مادریدیسموها شایستگی هایشان را در هفته های اخیر نشان می دهند . بررسی ها نشان از اقتدار و برتری شاگردان مورینیو دارد که توانسته اند که دوباره نگاه ها را به عظمت آنها جلب کنند . به جز بنزما که یوروی خوبی نداشت و انتظارات را برآورده نکرد ، همه عالی بودند . هواداران برنابئویی ، دست هایشان را به هم می سایند . واکنش مادریدیسموها در یورو تا سالها در یادها خواهد ماند . موفقیت های ورزشی و قهرمانی با همان سرعتی به دست رئالی ها می آیند که فرناندو آلونسو دیروز در والنسیا در پیست طی کرد . زندگی سفید و زیباست .

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ محمد بلالایی ]

فابرگاس ، هافبک اسپانیا به مقایسه بازی نیمه نهایی برابر پرتغال با الکلاسیکو پرداخت .
بازیکن سابق بارسلونا ، اشاره به توانایی های نانی و رونالدو در  ضد حملات دارد و گفت :" می توان این بازی را با بازی رئال و بارسا از نظر سبک تیمها مقایسه کرد . پرتغال یکی از نیرومندترین هاست . خوب دفاع می کند و در ضد حملات ویرانگر هستند . آنها مشابه رئال مادرید هستند و ما باید بهترین بازیمان را انجام دهیم . "
وی افزود :" البته بازیکنانشان متفاوت هستند و طبیعتا تفاوت هایی هم وجود خواهد داشت . "

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ محمد بلالایی ]

آندره ویلاش بواس ، دستیار سابق خوزه مورینیو در آستانه هدایت تاتنهام قرار گرفته و به نظر می رسد که این نکته ای منفی برای پیوستن لوکا مودریچ به رئال مادرید باشد . در حقیقت به گزارش اسپورت یو ، این مربی با توجه به روابط بدی که او با مربی پرتغالی  دارد ، می خواهد تا جایی که می تواند سنگ اندازی کند .
در حالی که خرید مودریچ چندان هم آسان نیست ، ملحق شدن ویلاش بواس به وایت هارت لین می تواند کار را مشکل تر کند . مورینیو ، مودریچ را به عنوان گزینه محبوبش برای پست بازیساز انتخاب کرده اما حالا گزارشات حاکی از آن است که جدا از 37 میلیونی که سیتی رویش قیمت گذاشته ، ویلاش بواس هم بدش نمی آید سنگ اندازی کند .

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:45 ] [ محمد بلالایی ]

کريس رونالدو بازيکن تيم رئال ماريد در دو بازي اخير در شرايط آرماني بوده و 3 گل مقابل هلند و چک به ثمر رسانده تا پرتغال را به نيمه‌نهايي برساند.

پدرو در اين باره اظهار داشت: کريستيانو بازيکن فوق‌العاده‌اي است که در شرايط عالي به سر مي‌برد، اما من فکر مي‌کنم که ما مي‌دانيم چگونه او را مهار کنيم. پس بياييد منتظر بمانيم و ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. ما اعتماد به نفس بسياري داريم اما بازي سختي پيش روي ما است.

اين بازيکن 24 ساله بر اين باور است که شاگردان ويسنته دل بوسکه درست به موقع در اين رقابت‌ها به اوج رسيدند و با تيمي که قهرمان يورو 2008 و جام جهاني 2010 شده تفاوتي ندارد.

وي خاطرنشان کرد: ما همان بازيکنان گذشته هستيم، اعتماد به نفس داريم، عالي بازي مي‌کنيم و من فکر مي‌کنم اين تيم با چنين شرايطي به خوبي با اسپانياي يورو و جام‌جهاني هماهنگ است.

پدرو افزود: ما درست به موقع به اوج مي‌رسيم و اميدواريم که بازي بسيار خوبي مقابل پرتغال انجام دهيم.

هافبک بارسا با ابراز رضايت از عملکرد اسپانيا مقابل فرانسه گفت: تيم عالي بازي کرد، اولين گل، ما را آرام کرد و باعث شد کنترل بازي را در دست بگيريم. تسلط بر بازي مقابل تيم قدرتمندي مثل فرانسه خوشحال کننده است.

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:30 ] [ محمد بلالایی ]

ژابي آلونسو شنبه شب ستاره تيم ملي اسپانيا دربازي با فرانسه بود . او در ابتدا با بهره گيري از پاس طلايي جوردي آلبا، اولين گل ماتادورها در اين بازي را به ثمر رساند و بعد هم با مبدل کردن يک ضربه پنالتي به گل، صعود تيمش به مرحله نيمه نهايي يورو2012 را قطعي کرد.

دو گل آلونسو نه تنها اسپانيا را به مرحله نيمه نهايي يورو رساند، بلکه باعث شد تا اسم رئال مادريد درروزهاي داغ رقابتهاي ملي دوباره برسرزبان ها بيفتد. دو گل الونسو در اين بازي، ششمين و هفتمين گلي بود که يکي از بازيکنان رئال در جريان رقابتهاي يورو2012 به ثمر رسانده و بدين ترتيب باشگاه مادريدي، پرگل ترين تيم باشگاهي اي است که بازيکنانش را در رقابتهاي يورو مي بينند.

تا قبل از برگزاري ديدار دو تيم اسپانيا و فرانسه اين عنوان، در اختيار باشگاه وولفسبورگ بود که به لطف درخشش بازيکنان اين تيم درمرحله گروهي رقابتهاي يورو2012، پرگل ترين تيم باشگاهي يورو بود. البته اين بازيکنان همگي با تيم هاي ملي کشورشان، از گردونه رقابتهاي يورو خارج شده اند: يراچک، بازيکن جمهوري چک با دو گل، و ماندزوکيچ از کرواسي با سه گل، نام وولفسبورگ را به عنوان پرگل ترين تيم باشگاهي يورو مطرح کرده بودند. اما با گلزني سامي خديرا، کريستيانو رونالدو و ژابي الونسو در مرحله يک چهارم نهايي يورو، ورق به نفع رئال مادريد برگشت.

کريس رونالدو با وجود ناکامي در گلزني در دو ديدار ابتدايي پرتغال در رقابتهاي يورو، تا به اينجا 3 گل براي تيم ملي کشورش به ثمر رسانده؛ علاوه بر کريس، په په ديگر ستاره پرتغالي رئال مادريد هم در اين تورنمنت گلزني کرده.

از ساير بازيکنان رئالي حاضر در يورو که دراين رقابتها به گل رسيده اند، مي توان از سامي خديرا که دربازي با يونان براي المان گلزني کرد و همچنين ژابي آلونسو که شنبه شب دوبار دروازه فرانسه را باز نمود، ياد کرد.

فراموش نکنيد که کريم بنزما از جمله معدود مهاجمان حاضر دراين رقابتها بود که با وجودي که دراکثر دقايق بازيهاي تيمش در زمين حضور داشت، نتوانست گلزني کند و ناکام درگلزني، اوکراين و لهستان را ترک کرد.

بعد از رئال مادريد، تيمهاي بايرن مونيخ و منچسترسيتي ، 4 گلزن در رقابتهاي يورو داشتند. سه گل ماريو گومز درمرحله گروهي يورو2012 و يک گل از فيليپ لام درمرحله يک چهارم پاياني و در بازي آلمان مقابل يونان؛ باوارايي ها را 4 گله کرده و بازيکنان منچسترسيتي که در يورو به گل رسيدند هم داويد سيلوا، با گلي که وارد دروازه ايرلند نمود؛ يکي از گلزنان سيتي لقب گرفت. علاوه بر او ماريو بالوتلي با گلزني مقابل ايرلند هم ديگر بازيکن گلزن سيتي دراين رقابتها بود.

بارسلونايي ها تا به اينجاي رقابتها 2 گل زده اند که هردوي اين گلها توسط سسک فابرگاس و درمرحله گروهي يورو2012 مقابل ايتاليا و جمهوري ايرلند از راه رسيده.

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ محمد بلالایی ]


as
http://img.kiosko.net/2012/06/25/es/as.200.jpg
اسپانیا ، بخت اصلی در شرط بندی ها
رئال مادرید رهبری می کند : ده رئالی در نیمه نهایی ، 6 بازیکن برتر میادین ، 7 گل زده ، کاسیاس کمترین گل را خورده و کریستیانو در مسیر آقای گلی است



Marca
http://img.kiosko.net/2012/06/25/es/marca.200.jpg
کریستیانو ، تهدید اصلی برای اسپانیا
این پسر را بگیرید!
تاتنهام می خواهد شاهین را وارد انتقال لوکا مودریچ کند



Sport
http://img.kiosko.net/2012/06/25/es/sport.200.jpg
چه مرضی !
رئالی ها و بارسایی ها برای حذف کریستیانو با هم متحد شدند
یورو ، محل یک الکلاسیکوی دیگر : پرتغال شبیه رئال بازی می کند و اسپانیا شبیه بارسا

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:0 ] [ محمد بلالایی ]

مسعود اوزیل در مصاحبه با اکسپرس ، یواخیم لوو را مناسب هدایت رئال مادرید دانست . وی گفت :" او مربی خیلی خوبی است . مربی رئال مادرید بشود ؟ البته که می تواند ، چرا که نه ؟ توانایی هایش را دارد . "
وی در دفاع از خدیرا هم گفت :" نمی دانم چرا از او انتقاد می شود . او بازیکن ثابت بهترین باشگاه دنیاست . همیشه می توان رویش حساب کرد و همیشه صد در صد است . افتخار می کنم که با او در آلمان و رئال مادرید بازی می کنم. خیلی پیشرفت کرده و یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیاست . "

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 17:27 ] [ محمد بلالایی ]

یوروی امسال ، تا حد زیادی تحت تاثیر ستارگان رئال مادرید بوده و هر کدام در تیمهایشان توانستند که خوش بدرخشند . کاسیاس ، راموس و ژابی از اسپانیا ، کریستیانو ، په په و کوئنت رائو از پرتغال و خدیرا و اوزیل در آلمان ، درخشان ترین ها بودند .
http://s5.as.com/recorte/20120625dasdaiftb_3/XLCO/Ies/20120625dasdaiftb_3.jpg
اوزیل ، پادشاه پاس گل
مقابل پرتغال بهترین بازیکن رئال مادرید نامیده شد . پر تحرک بود ، 43 پاس سالم و نه پاس اشتباه داد . مقابل هلند ، حضورش کمرنگ تر بود (37 پاس سالم) اما در آن بازی هم یک شوت به تیرک زد . در مقابل دانمارک سطحش را نگه داشت (55 پاس سالم ، یک پاس خوب) و مقابل یونان (بهترین بازیکن میدان شد) 118 پاس سالم و دو پاس گل داد .

خدیرا ، گلزنی مقابل یونان
پستش هجومی تر از دوران حضورش در رئال مادرید بود . به عنوان یک هافبک جنگنده ، هشت شوت در این تورنمنت  زده که یکی از آنها مقابل یونان به گل تبدیل شد و از سویی 15 بار توپربایی کرده است . 245 پاس سالم و 38 پاس اشتباه داده است . یک پاس گل هم ماریو گومز داد .

کاسیاس ، دروازه بانی معجزه که عقب نمی کشد
دوازده بار در تورنمنت توپربایی کرد . استادانه مقابل کرواسی جلوی گل راکیتیچ را گرفت . مقابل فرانسه هم یک کاشته خوب را از کابای گرفت .

آلبیول ، همچنان در خدمت گروه
در پی مصدومیت پویول دعوت شد اما به علت این که بازیکنان محروم یا مصدوم نشدند ، به او نیازی نشد .

بنزما ، گم بود
اولین بازیش مقابل انگلیس را با یک بازی بد شروع کرد . مقابل اوکراین کمی در کنار ریبری و نصری بیدار شد تا یک مثلث خطرناک را تشکیل دهد و دو پاس گل داد . مقابل سوئد فاجعه بود و چهار شوت بد زد . مقابل اسپانیا حتی یک شوت هم به چارچوب نزد .

راموس ، یک غول در خط دفاع
در چهار بازی ، 39 بار توپربایی کرد . به خوبی توپ های حریفان را می ربود و به هم تیمی هایش می رساند .

آربلوا ، محو کننده ریبری
پستش یکی از مورد بحث ترین ها در تیم ملی اسپانیا بوده است . با این که برخی او را نامطمئن می دانستند اما به خوبی ریبری را در فرانسه مهار کرد .

کریستیانو ، به دنبال توپ طلا
مقابل آلمان چهار شوت به چهارچوب زد و کل بار تیم روی دوشش بود . مقابل دانمارک بد کار کرد و دو موقعیت تک به تک را از دست داد و هشت توپ لو داد . پس از آن ، نشان داد که همان بازیکنی است که لیاقت توپ طلا را دارد . مقابل هلند دو گل و دو تیرک زد تا پرتغال را به مرحله یک چهارم برساند و مقابل جمهوری چک هم یک گل زد (و دو تیرک) تا تیمش را به نیمه نهایی برسد . بیشترین آمار شوت در یورو را با 29 شوت داشته که 14 تا در چارچوب بود و 15 تا در بیرون .

کوئنت رائو ، در بهترین سطحش
مقابل دانمارک ، پاس گل حیاتی را به وارلا داد . در خط دفاع خیلی مطمئن ظاهر شد (13 ریکاوری) و در حملات هم مطئن بود . دوازده سانتر به چارچوب داشت و سه شوت زد (یکی در چارچوب) . او گفت :" این جا اعتماد به نفسم را بازیافتم . "

په په ، فقط یک خطا در چهار بازی
فوق العاده بود . یک سد مستحکم در خط دفاع که در چهار بازی فقط یک بار خطا کرد . حتی باعث شد که حریفش کارت زرد بگیرد . 34 بار توپربایی کرد و دو شوت زد (یکی گل شد و دیگری به تیرک خورد)

[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 17:6 ] [ محمد بلالایی ]
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:11 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 13 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 106427
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -