عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

نانی که حالا در اردوی پرتغال میتواند در کنار رونالدو باشد اعلام کرده او و رونالدو بهترین وینگر ها هستند.

او که کمی هم سرماخوردگی دارد ابتدا قهرمانی من سیتی را شانسی خواند و گفت:" این خیلی دردناک است که در آخرین دقایق جام را دست میدهیم. سیتی خیلی شانس دارد. "

در ادامه درباره ی یورو گفت:" اما حالا ما فقط به یورو فکر میکنیم و من میدانم ما میتوانیم آن را  ببریم. اگر حال من بهتر شود و روی فرم باشم تیم خیلی بهتر میشود. من و رونالدو بهترین وینگر های جهان هستیم."

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:36 ] [ محمد بلالایی ]

[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:21 ] [ محمد بلالایی ]

اسپانیا 4-1 کره

 

نگردو ، ژابی ، تورس و کازرلا گلزنان بودند

 

بنیات بازیکن جدید تیم یک پاس گل داد 

 

رکورد جدید کاسیاس

 

95 پیروزی با تیم ملی

اینست قهرمان

 

اسپانیا 4-1 کره جنوبی

 

95 پیروزی با تیم ملی برای کاسیاس

 

ژوزه مورینیو :" لیگ و کوپا فصل بعد مال ماست ولی جام دهم اروپا مهمتر است." 

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محمد بلالایی ]
[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:56 ] [ محمد بلالایی ]

رده بندي باشگاه هاي برتر جهان اعلام شد و بارسلونا به طور خیلی خیلی مشکوک به عنوان بهترین باشگاه حال حاضر جهان انتخاب شد.البته امتیازات بارسا توسط پلاتینی داده شده که زیاد مهم نیست و این عمو میشل دست از سر این فوتبال بر نمیداره و میخواد همش شانسلونا سر باشه.همه امسال دیدن کدوم تیم بهتر بود.واقعا طرفداران رئال تحمل این همه بی عدالتی رو ندارن و میخوان فقط واسه یک مدت کوتاه این عمو پلاتین دست از سر رئال برداره واقعا برا پلاتینی و شانسا باید متاسف شد.فوتبال ناپاک از سر و روشون میباره!!
1 – بارسلونا اسپانيا

2 – يونيورسيداد شيلي

3 – رئال مادريد اسپانيا(بهترین باشگاه حقیقی جهان)

4 – اتلتيکومادريد اسپانيا

5 – بايرن مونيخ آلمان

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:55 ] [ محمد بلالایی ]

آلمان به يورو 2012 پليس مي فرستد
به نقل از دي ولت، اين تعداد از ميان نيروهاي موجود پليس ژرمن ها براي حضور به هنگام برگزاري مسابقه هاي يورو 2012 برگزيده شده اند.

در اين باره هانس پتر فريدريش، وزير کشور آلمان گفت: اين ماموران از يک سو به نيروهاي پليس محلي کمک خواهند کرد و از طرف ديگر بر کنترل هواداران در ورزشگاه ها نظارت خواهند داشت.

براساس اين اعلام، قرار است 12 مامور به لهستان و 18 نفر نيز به اوکراين فرستاده شوند.

اين عده به هنگام انجام وظيفه هيچگاه اقدام به حمله اسلحه نخواهند کرد. بخصوص در کشور لهستان با توجه به خاطرهاي تلخي که از زمان جنگ جهاني باقي است، ماموران آلماني فاقد هيچگونه اسلحه اي خواهند بود.

طبق گفته مقام هاي تصميم گيرنده اين گروه تنها تجربه هاي فراوان کاري خود را به منظور حفظ آرامش ورزشگاه ها را در اختيار همتاهاي محلي خود در اين دو کشور خواهند گذاشت.

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:54 ] [ محمد بلالایی ]

دو مربی، بیش از هرسایر مربیان دیگر، کارنامه ورزشی کریستیانو رونالدو را رقم زدند.

خود او معتقد است که هیچ دورانی مثل دوران حضور زیر نظر سرالکس فرگوسن، مربی کنونی یونایتد نبوده و به علاوه از ژوزه مورینیو مربی کنونی رئال هم تمجید کرده. رونالدو در گفتگویی با کاسترول در این باره گفته:« از نظر من فرگوسن و مورینیو بهترین مربیان دنیا هستند. سرالکس فرگوسن را مثل پدر دومم می دانم. من وقتی تنها 18 سالم بود به یونایتد رفتم و در آنجا درسهای زیادی آموختم. ادامه کارنامه ورزشی ام زیر نظر مورینیو هم فوق العاده است و هیچ چیزی مثل این نیست. مورینیو به من درسهای زیبایی را آموخت و به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و همچنان در حال یادگیری هستم. درابتدا الکس فرگوسن و بعد هم مورینیو، اتفاقی فوق العاده است.»

این ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی کشورش خود را برای حضور در رقابتهای یورو2012 آماده می کند، مروری به آینده رئال در فصل آتی دارد:« ما تیم فوق العاده ای داریم. همین پایه و اساس را حفظ می کنیم و بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تمام امکانات لازم برای شروع فصلی فوق العاده را داریم و برای رسیدن به اوج پیش خواهیم رفت.»

رونالدو به دنبال آن است تا در فصل آینده هر 6 جام ممکن را با رئال فتح کند:« این امکان وجود دارد تا در سال آینده هر شش جام ممکن را کسب کنیم.» رقابتهای یورو2012 درحالی از راه می رسد که رونالدو تقریبا در تمامی دقایق فصل گذشته برای رئال به میدان رفته بود. البته این موضوع این ستاره پرتغالی را نگران نمی کند:« مطمئنم که دراوج به این رقابتها خواهم رفت. خیلی خوب است که هم تیمی هایم در تیم ملی را ببینم.همه ما بایک زبان صحبت می کنیم و این واقعا لذت بخش است. چون یورو، تورنمنت فوق العاده ای است و همه ما با انگیزه های فراوانی به این رقابتها می رویم.من انگیزه های زیادی دارم تا تورنمنت خوبی را پشت سربگذارم و دراوج باشم.» این درحالی است که تیم ملی پرتغال در کنار آلمان ،دانمارک و هلند در گروه مرگ قرار گرفته است. رونالدودراین باره گفت:« ما روزهای کمی برای آماده سازی برای رقابتها یوروداریم ولی این مربیان هستند که دقیقا می دانند که باید چه کاری بکنند. زمانی که دوره به این کوتاهی برای پایه گذاری یک تیم زمان داری، کار خیلی سخت است ولی ما 20 روز برای اولین بازی مان مقابل آلمان زمان داشتیم. این زمانی کافی برای آماده سازی تیم از نظر تاکتیکی و استراتژی بود. زمانی که قرار نیست بازی کنم، درکنار خانواده ام و دوستانم ریلکس می کنم.چون همیشه برروی تمرینات و بازیها تمرکز می کنیم و فشار زیادی روی ماست. باید این فشار را بپذیریم و ازهمین بابت واقعا راحت هستم.»

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:53 ] [ محمد بلالایی ]

اینتر هم برای بدست آوردن لوکاس دست به کار شد.

رئال تنها تیم خواهان لوکاس نیست و حالا اینتر هم به جمع مشتریان لوکاس اضاف شده. طبق گزارشات گازتا دلو ایتنر حاضر است برای لوکاس 19 میلیون بپردازد.

موراتی امیدوار است مذاکرات ادامه یابد تا بتواند این ستاره ی 19 ساله را به خدمت بگیرد. اید در حالسیت که مورینیو هفته ی قبل بازی لوکاس را دید اما گفت هنوز برای خرید او زود است.

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:51 ] [ محمد بلالایی ]

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، تصمیم مدیران باشگاه لیورپول برای انتخاب برندان راجرز، سرمربی سوانسی را به عنوان جانشین کنی دالگلیش مورد ستایش قرار داد. راجرز 39 ساله که فصل گذشته نتایج خوبی با سوانسی کسب کرد، امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی شد و مورینیو از این انتخاب حمایت کرد. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از این انتخاب در باشگاه لیورپول بسیار خوشحالم زیرا این نتیجه همه تلاش های راجرز در باشگاه سوانسی بود. برندان انسان خوبی است، یک دوست خوب و یک مرد خانواده." راجرز دوران مربیگری اش را در تیم جوانان ریدینگ آغاز کرد و سپس توسط مورینیو در چلسی به کار گرفته شد او سپس راهی واتفورد شد و بعد از هدایت سوانسی را برعهده گرفت. مورینیو معتقد است افکار تهاجمی و تاکتیک های هجومی راجرز می تواند لیورپول را به موفقیت برساند. " وقتی او به چلسی آمد، مربی جوانی بود که اشتیاق زیادی برای یادگیری داشت. البته او یک مربی با ایده های خوب بود که نه تنها آماده گوش دادن بود، بلکه افکارش را به بقیه انتقال می داد."

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:51 ] [ محمد بلالایی ]

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ محمد بلالایی ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 13 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 106425
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -