عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

تماس روز گذشته حبیب کاشانی با مهدی رحمتی با پیشنهاد یک میلیارد تومانی دروازه‌بان شماره یک ایران به پایان رسید. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این زمینه می‌گوید آقای کاشانی دیروز به رحمتی زنگ زد و او بعد از سلام و احوالپرسی اعلام کرد که در صورت دریافت یک میلیارد تومان پرسپولیسی خواهد شد. وقتی کاشانی به رحمتی گفت که برای صحبت بیشتر در زمینه رقم قرارداد به باشگاه پرسپولیس بیاید این بازیکن راحت جواب داد: اگر یک میلیارد را قبول دارید همین الان می‌آییم قرارداد می‌نویسم. اگر هم که بحث منتفی است.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای استخدام رحمتی پول بیشتری نسبت سایرین بپردازد اما آنها توان تأمین این مبلغ را ندارند. رحمتی از بازیکنانی است که به گفته عزیزالله‌ محمدی به سازمان لیگ احضار می‌شود تا در زمینه پیشنهادهای گرانقیمتی توضیح بدهد.
حدود 9 سال پیش زمانی که رحمتی عضو تیم مقاومت سپاسی بود، جعفری مدیرعامل باشگاه در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس رقم 550میلیون تومان را پیشنهاد کرده بود که آن مبلغ مثل 550 میلیون امروز عجیب و غریب است

نظر یادتون نره ... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 تير 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 107272
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -